Известие

Collapse
No announcement yet.

ПОКУПКА НА АЛФА РОМЕO GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Куче,което криви предна стъклопластова броня с удар отпред отдясно може да седи единствено зад волана.

    Предполагам и,че са оръфали буксата на еърбега и затова свети лампата на таблото и че са уринирали върху тавана и лака е паднал

    Избора е твой,както виждаш колите ги познавам само по снимка аз

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
      Колата е била удряна отпред .
      Предната броня е лошо напасната след удара,предвид,че напасването е лесно,това означава,че металните боксири отдолу,на които се държи бронята са криви,а те са доста масивни.Шофъорският еърбег свети-не знам дали е софтуерна грешка,изтекъл ресурс на пиропатрона или еърбега е гръмнат при удара.Пепелника е счупен,доста е здрав и с прецизен механизъм,не знам дали собственика не е знаел как да го използва или е заклет пушач.
      Лака на тавана е излющен,за боя е .
      За малко повече пари има много по-хубави ГТВта.

      ---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

      Гърнето отзад е от фаза 1, 150 коня .
      Трябва да се погледне и генерацията,дали е правено друго и какво,дали са там катализаторите.

      Фаза 2 155 коня са с кръгъл ауспух отзад ,както и фаза 2 с другите двигатели 1.8 2.0 турбо 3.0 3.2 . Все е кръгъл,този е сплеснатия .
      Като гледам какво си написал, а и колегата след теб, това определено не е моята кола или е претърпяла доста неприятности през последната година.
      А пък за малко повече пари - по-хубави GTV-та...
      Егати, аз моята я продадох за 2300лв. и смея да твърдя, че си беше хубава.
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • #33
        И на моята толкова и взех, сток без къпа и джантите. Имаше бонус генерация рагазон, излизат хубави ГТВ-та за 2000-3000 лв, последното което гледах и беше хубаво бе едно варненско 1,8 беше обявено в мобиле за 2000лв, колата беше на 114000км и наистина бе много добра
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
          И на моята толкова и взех, сток без къпа и джантите. Имаше бонус генерация рагазон, излизат хубави ГТВ-та за 2000-3000 лв, последното което гледах и беше хубаво бе едно варненско 1,8 беше обявено в мобиле за 2000лв, колата беше на 114000км и наистина бе много добра
          Сърце не ми дава да си сменя аватара, като гледам и ти си в това положение.

          Нямат разлюбване тези коли, само се чудя, как да докопам пак някое, ама с 3.0 или 3.2...
          Alfa Romeo 166 3.0 V6
          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
            Сърце не ми дава да си сменя аватара, като гледам и ти си в това положение.

            Нямат разлюбване тези коли, само се чудя, как да докопам пак някое, ама с 3.0 или 3.2...
            Подтвърждавам, така си е....
            Лошото е, че се превръщаме в роби на колите си, а не те на нас, и това е главната причина да карам умрела А6-ца в момента, която сигурно като поддръжка ми излиза двойно по-евтино от ГТВ-то. То там просто няма край наливането... ... и за да не ме разберете погрешно, не че толкова се чупи самата кола, а колкото в старанието си да се поддържа перфектна, но за съжаление 15-20 годишна Алфа да се кара всекидневно и поддържа без забележки по нашите пътища не излиза въобще евтино.
            Last edited by italfen; d.m.y г., 13:41.
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • #36
              За да струва 2000-3000лв едно ГТВ трябва :

              1)да не е обслужвано
              2)да няма джанти и гуми
              3)да е фаза 1 или фаза 2 1.8 медио
              4)да е удряно
              5)да е на 200 000км и нагоре
              6)да има газ
              7)да е за боя
              да има забележки в интериора

              Сега разгледайте обявите и сами ще ги категоризирате.
              После разгледайте и тези в mobile.de .
              Сравнете цените,колите и горепосочените признаци .

              Всеки знае защо си продава колата и за колко.Колко е на зор,колко иска да се "отърве" и т.н.

              Аз подкрепям феновете,които не пестят пари по колите си и си ги поддържат.

              Да има ГТВта и по 1500лв и по 2000лв има такива и по 10000лв.

              Кой каквото търси това купува,за каквото има пари и колкото разбира,всеки сам решава за себе си и се простира според възможностите си .

              Едно цд е 200лв,едни колони минимум и те толкова,едни летни гуми 18-ки 330лв бройката,едни джанти 16-ки 1200лв нови,18-ки няма да казвам колко струват нови и какви,един акумулатор 200лв,щото за ГТВ ти трябват от 75аН нагоре !

              Обслужване на двигател е 1000лв.
              Боята-един дейтайл да се боядсиса 120-150лв.
              Предни капаци брони-тия от 2000лв нямат здрави такива.

              Преди накладки италиански 70лв,задни 45лв.Маслото е 10в40 и си трябват определени марки.Филтрите също.

              Оригинални гърнета струват майка си и баща си,тунингови рагацон струват 2000лв.

              Бих искал да си купя една такава изрядна кола за 2000-3000лв. По възможност да е 3.0 или 3.2 Турбо или някоя лимитирана серия след 2001-ва

              ---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

              3.2 или 2.0 Турбо фаза 2 имах предвид,не позволява да си редактирам поста.

              Давам 3000лв за 3.2 в добро състояние както е описано горе,ако някой продава или знае къде продават купувам без да се пазаря и плащам веднага в брой !

              Comment


              • #37
                Aми ето ти обявата на моето.
                Май само т.8 е изпълнена.

                П.П.
                Последно какво искаш?
                Скъпо и поддържано TS GTV или евтино с V6 мотор?
                Last edited by Fear; d.m.y г., 15:09.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • #38
                  По-твоята логика ще ми излезе по-евтино да си купя М3
                  Съгласен съм да има 1-2 точки от списъка ти, а не всичките на куп, както ти ги изкарваш.... И тези цени които си поставил са някви фантазьорски. Цените на автомобилите в България са според стандарта на Българина и търсенето на съответният модел автомобил.
                  18ки си купих чисто нови за 600евро (с доставката) от италиянският ибей.
                  Накладки Феродо (които не свирят) са 67лв предните нямам идея къде са произведени. Не знам и не съм чул някой да си поръчва оригинално гърне от официалният дилър за България, но ако има такъв ще е добре той да смени неговия си дилър Обслужване 1000лв WTF?? Какво общо има боята в случая? Предни капаци - брони (това не го разбрах...) И никой не говори за лимитирани серии или тези с големите двигатели.... става въпрос, че е напълно възможно да си намериш добра кола за 2000-3000лв и с още 1000лв да е вкараш в приличен вид и готова за каране! В момента може и да няма такива екземпляри, но ще излязат със сигурност!
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #39
                    Аз никъде не съм написал,че всички 8 точки ще ги има на едно място,има много коли,които ги имат почти всичките.

                    Казвам,че кола до 3000лв има поне 2 точки,обикновено 3-4 и повече.

                    Това е "уловката" в ниските цени.

                    Варненското ГТВ примерно,това за 2200лв .

                    Фаза 2,обаче 1.8 Медио с допълнителна информация "колата не ми трябва въобще" ?!?? Извинявай ама би ли купил такава кола ?

                    Да кажем взимаш я,има някакъв потенциал и се почва-обслужване двигател,подмяна на ходова част,смяна спукани брони и капаци,цялостна боя,кожен салон фаза 2 момо 300лв "на старо".

                    За 5000лв ще стане супер сигурно,зависи от цените и тънканиите с майсторите

                    Някой колега по-напред каза "правеняка винаги е правеняк" .

                    Така е,ясно е,че винаги има допълнителни разходи ама да създаваш една кола наново...Аз съм на принципа взимаш добра основа и тунинговаш,ако нямаш пари се пазариш и отиваш с пари.

                    България пазар е следния-взима се от чужбина едно ГТВ 2 или 3 ръка в най-добрия случай,взима го някой тука на тънкана,кара,не прави,блъска,троши,взел го за 3-4000лв минало време 1-2 години,а идеално пускам го за 2500лв,може данъци да не се плащат и да се пусне за 1000лв-2000лв зависи от града.Отърва се човека и доволен и щастлив.Обаче това критерий ли за марката и модела както и качеството на автомобила ?

                    Съпоставим ли е такъв автомобил с такъв гледан ? ГТВ е недооценен модел в България.

                    Една форумна кола се продава много по-дълго от 1 котор нов внос .

                    Comment


                    • #40
                      Ставаше въпрос за варненско ГТВ което се двуумях дали да купя преди 2-3 месеца, точно покрай великден, ходих да го тествам (сиво, 1,8 медио) със забележки от лявата му страна по задна и предна броня, заден калник. И това не беше от удар ами от охлузвания от други автомобили, понеже колата се намира в центъра на града и седеше там с години. Това е и причината човека да продаде колата си, защото ще правят синя зона там където живее и няма способност да плаща за автомобил който не се кара купуван за дъщеря му преди 4-5 години. Иначе, не небих си направил труда даже и да му звънна на въпросното за 2200лв. Ами да аз винаги предпочитам да си купя кола нов внос или не карана много в България, предвид къдърността на повечето майстори тук. И е нормално Алфите като цяло да са недооценени в България и то главно пак заради самите сервизи и нашите пътища... Предвид това, че не се намират способни майстори да ремонтират както трябва и това, че пътищата ни са трагедия и мекото окачване става кашкавалено нормално е да не е дооценена!
                      Зависи от форумната кола все пак и цената и най-вече!
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • #41
                        Макс Пейн, ти наизуст ли пишеш или това, което казваш наистина го мислиш?!?
                        Каква е тази кола, която е на 15 години и няма да има дори една или няколко от твоите изброени критерии.
                        GTV-то, което коментирате е МОЕ! Карам го от 2008г. (7г.)! Подменил съм толкова неща, че сигурно можех да си взема три други на цената, която го купих! Явно не си карал кола с газ и не знаеш, че прави конденз и изпускателната система гние, стават дупки и в един момент е най-добре да е смениш!
                        Както е написал Bobko, но няма как да го докажа, защото едва ли пазят записите от охранителните камери на паркинга, да видиш как една котка се пъхва под капака и след нея идват 4-5 кучета, и в желанието да я хванат как ми откъртват бронята(с охраната гледахме и не вярвахме). Толкова е здраво захваната, прехвалено яката от теб предна броня, че кучета я откачиха( мога да покажа снимки преди инцидента да ти видя, компетентното мнение)! Еърбега свети откакто я взех. И един газов инжекцион струва 1200-1400лв.!Но ми е интересно ти, който много ги разбираш, каква кола караш?
                        Забравих да напиша, че не пуша, пепелника също така беше, когато я купих, но ти ги разбираш нещата, трябва да ти е ясно това!
                        Last edited by oinotnA; d.m.y г., 21:08.
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

                        Comment


                        • #42
                          Колеганасочи се къмдруг модел а ако се насочиш и към друга марка автомобили най добре ще направиш.Трябва ти големи топки да караш Алфа.Що се отнася до бюджета ти,има и евтини коли които си заслужават но не в Бг.Ако имаш човек в германия и Италия търси от там.Зарежи ги тия митове и легенди от форума,че трябва да струва 4к,5к че да е добра.Преди 4 години същите тъпотии ги четох и за 147 как под 6,7к щяла да е гроб.Е мойта ми излезе 3,5к със транспорта пък сигурно е два пъти повече кола от тия дето са ги плащали по 7 в бг.
                          Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                          Comment


                          • #43
                            Кумът ли така каза?
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #44
                              Не жена ти.
                              Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                              Comment


                              • #45
                                Да не проговори гъза ти
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X